Գովազդատուները զանգվածաբար լքում են X սոցիալական ցանցը՝ մտահոգված հարթակում թունավոր բովանդակության աճով և ծառայության սեփականատեր Իլոն Մասկի վարած քաղաքականությամբ: Մարքեթոլոգների միայն 4%-ն է X-ը համարում ապրանքանիշերի համար անվտանգ հարթակ: Մասկը հերքում է գովազդատուների վստահության աղետալի անկման հետ կապված խնդիրները և մեղադրում նրանց շանտաժի մեջ:               
 

Անվ­նաս իջ­նե­լու հա­մար էլ խելք է պետք

Անվ­նաս իջ­նե­լու հա­մար էլ խելք է պետք
27.09.2019 | 00:10
Դիտվել է՝ 20802

Հեղինակի նյութեր

Մեկնաբանություններ